Revoluce v Ryanair : zavádí možnost objednávání občerstvení přes aplikaci!

Ryanair přidává do svých kabin digitální dotek. Cestující na palubě nyní mohou prostřednictvím aplikace společnosti objednávat občerstvení a bezcelní zboží na vybraných letadlech. Řešení objednávek přímo na sedadlo bylo vyvinuto interně a je aktivně nasazováno napříč flotilou sídlící v Dublinu.

Na Future Travel Experience 2024 v Dublinu tento týden Ryanair COO Neal McMahon sdílel podrobnosti o systému objednávek, včetně toho, že byl vyvinut interně zaměstnanci a nebyl zakoupen od externího dodavatele.

„Byl vyvinut technikem Ryanairu, který pracoval na jiném projektu a řekl: ‚Mimochodem, přišel jsem na to, jak to udělat.‘ Letos jsme diskutovali o tom, zda lze něco nainstalovat na letadlo, a říkali jsme ne kvůli odporu paliva. A pak někdo řekl: ‚Myslím, že jsem tu něco vyvinul‘ … a je to skvělé,“ uvedl Neal McMahon, COO Ryanairu.